Op 22 juni organiseerde Post en Dekker een alumni BBQ ter ere van haar 20-jarig bestaan. Het was een gezellig samenkomen medewerkers en oud-medewerkers. Daarom een kort verslag van deze toch wel gedenkwaardige avond.
Een avond herinneringen ophalen met medewerkers, oud-medewerkers, stagiaires, een enkele afstudeerders en collega's uit de flexschil waarmee we de afgelopen 20 jaar hebben samengewerkt. Dat beloofde wat.
De ingrediënten voor een topavond waren er al. De ruim 70 aanwezigen werden getrakteerd op de culinaire kunsten van BBQ-kok Max Jaspers. Deze topper leerde de kunst van het grillen van niemand minder dan zijn eigen vader, tv-kok en barbecue-goeroe Julius Jaspers.
Daarnaast was gezorgd voor lekkere drankjes, wat goede zomerse beats en werden de ‘alumni’ mee genomen voor een ritje in de VR-experience.
Last but not least verzorgde professioneel stand-up comedian Tom Sligting met zijn act een workshop voor de lachspieren. Zijn comedyshow was er één op maat, een geslaagd optreden!
De mensen die er toe doen
Post en Dekker vond het belangrijk haar vierde lustrum te vieren de mensen die direct hebben bijgedragen aan de groei die Post en Dekker heeft doorgemaakt. Deze mensen, nog werkzaam bij de organisatie of elders, blijven een wezenlijk onderdeel van waar Post en Dekker nu als organisatie staat. Allen hebben zij hun steentje bijgedragen, iets waar wij als oprichters (Eelco & Eric-Jan) trots op zijn.
Dit waren de mensen die nachten hebben doorgetrokken om de projecten zo succesvol af te kunnen ronden. De mensen die de uitjes met Post en Dekker haar glans gaven. De mensen die zakelijk en prive heel wat met elkaar deelden. En de mensen die Post en Dekker zag groeien tot het bureau dat het nu is.
Op 22 juni werd teruggeblikt op de tijd dat Post en Dekker werd opgericht. Ook werden herinneringen opgehaald uit de 20 jaren die daarop volgden. Eind jaren 90 had het team van toen niet had durven dromen dat Post en Dekker anno 2018 met een team van 25 specialisten werkt voor zoveel grote en kleine OEM-ers in de maakindustrie.
Post en Dekker is verworden tot een club die vragen stelt, ontwerpt buiten de vaste paden, principes en getallen niet voor lief aanneemt. En altijd komt die ene vraag weer terug: ‘Hoe kan het beter?’ Dat is het DNA van Post en Dekker.
Voor Eelco en mij betekent dat DNA veel. De afgelopen 20 jaar waren er elk jaar weer nieuwe uitdagingen. En ook nu het team groter is, dienen zich er steeds weer nieuwe ontwikkelingen aan. We hebben er vertrouwen in dat we die met het team tot een succes gaan maken.
Zelf terugblikken?
Ter gelegenheid van ons 20 jarig bestaan hebben wij een webpagina ontwikkeld met daarop een tijdlijn van foto’s en bijschrift. Een leuke visuele reis door de jaren heen. Deze pagina vind je hier.
Wil je meer weten over wat ons drijft en hoe wij denken en werken? Download dan de whitepaper Creating new business for OEM.