U heeft het misschien al gezien op de homepage van de site: Post en Dekker heeft z’n dienstenaanbod veranderd in een programma-aanbod: Bridging the Gap: Go fix it!, Bridging the Challenge: Go beat the competition! en Bridging the Future: Go smart!
Dat klinkt stoer en ingrijpend, maar toch, inhoudelijk is onze filosofie van integraal, modulair ontwerpen van slimme productfamilies en smart customization geen spat veranderd. Als OEM’ers hun productfamilies op een goede manier structureren, door slimme, flexibele modules in een beperkt aantal varianten te definiëren, kunnen ze maatwerk zoveel mogelijk beperken. Dat helpt die OEM’ers om tijd en geld te besparen en toch hun klanten beter te bedienen.
Wat we wel hebben veranderd, is de boodschap over wat wij te bieden hebben en wat opdrachtgevers van ons kunnen verwachten. Want ook voor ons geldt: ‘practice what you preach’. Dus hebben wij ons eigen aanbod op een slimme manier gestructureerd en slaan wij met onze ‘bridging technology’ een brug naar de klant. Daarom hebben we drie programma’s gedefinieerd, waarmee we elke klantvraag, van snelle fix tot toekomstbestending productportfolio, kunnen beantwoorden. En daarom heten we geen ingenieursbureau meer, maar engineers | consultants. Omdat we geen ‘tekeningenfabriek’ zijn, maar veel meer actief zijn op het raakvlak van engineering en businessproces bij de klant.
Wij zijn integrale ontwerpers die alle facetten van de keten in een ontwerp meenemen. Wij hebben kennis van de eindklant, van de supply chain en van assemblage en maintenance, en vertalen die in consequenties voor de modules die we ontwerpen. Uit al die kennis kunnen wij putten om de vraag van de klant op maat te beantwoorden. En daarom hebben we ook voor Post en Dekker zelf gezegd: Go smart!
Wilt u meer weten over Post en Dekker en de verschillende programma's? Download dan de whitepaper Creating new business for OEM.